Rss Feed


  1. Dupa cum stim cu totii,  Normele metodologice de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile aprobate prin OMEF 3512/2008 privind documentele financiar-contabile prevad  la art 17, ca fiecare entitate trebuie sa emita proceduri proprii de stabilire sau alocare de numere si / ori serii, prin care se va mentiona, pentru fiecare exercitiu financiar, care este numarul sau seria de la care se emite primul document.

    Astfel, fiecare document financiar-
    contabil ( facturi, avize de insotire a marfii, note de receptie si constatare de diferente, note de transfer, note de predare produse, chitantiere, etc ) trebuie sa aiba  un numar de ordine  INTERN si / sau o serie, dupa caz, numar sau serie ce trebuie sa fie stabilit(a) de fiecare societate comerciala in parte. 
    Prin urmare, in deciziile emise la sfarsitul  anului 2013 conform procedurii interne trebuie mentionate ce serii vor fi utilizate in anul 2014 pentru fiecare tip de document financiar-
    contabil ( facturi, avize de insotire a marfii, note de receptie si constatare de diferente, note de transfer, note de predare produse, chitantiere, etc ), care este primul numar de la care incepe numerotarea si alocarea seriilor / numerelor,  incepand cu data de 1 ianuarie 2014, precum si, foarte important….care este persoana desemnata sa raspunda de buna indeplinire a acestei sarcini.

    Dumneavoastra nu ati uitat de aceste decizii, asa-i….?




  2. 0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu